پیروزی آسان مبارزات CRM اتوماسیون

ما اخیرا چند آغاز اتوماسیون مبارزات در وبلاگ ما از نسل ساده منجر به رسانه های اجتماعی و سرب پرورش مبارزات بازاریابی تحت پوشش. که آن را به همه شما می توانید کار با ابزار اتوماسیون می آید جای تعجب نیست، این مبارزات سه به سختی خراش سطح — است که چرا ما در اینجا به دو SarvCRM بیشتر بازاریابی مبارزات به زرادخانه خود را به اضافه کردن.

اگر شما هرگز بدست فرصتی برای تماشای webinar Sarveno را در کمپین های اتوماسیون برای مبتدیان، سپس چند لحظه برای خواندن از طریق کمپین های پیشنهادی در پست قبلی ما را به آنهایی که در زیر ذکر شده:

شما اول کمپین Webinar

آموزشی بخش مهمی از هر فروشنده محتوا راهکار به دلیل توانایی خود را) ایجاد آگهی جدید و ب) مجالی برای فکر رهبری است. در طی هر مبارزه webinar، بسیاری از مراحل زیر رخ می دهد نیاز: شرکت کنندگان خواهد شد ثبت نام برای webinar که توسط شرکت خود را ترویج، webinar اجرا خواهد شد، شرکت کنندگان و no-shows می شود تقسیم شده به لیست های جداگانه و هر لیست پیگیری هدف ارسال خواهد شد یا به کمپین پرورش اضافه شده است.

اتوماسیون با هر یک از مراحل ذکر شده در بالا کمک کند. فرم ها و صفحات فرود می تواند کمک ساده کردن مراحل ثبت نام، حضور و غیاب می تواند دنبال کرده یکی از اتصالات webinar مختلف با استفاده از لیست می تواند در ابزار اتوماسیون تقسیم شده و نوبت می تواند به طور خودکار. شما حتی می توانید تنظیم چشم انداز نمرات براساس حضور webinar. اتوماسیون، مبارزات webinar از یک فرایند که شامل تعدادی از ابزارها جداگانه و پیگیری های دستی به یک فرایند است که می تواند توسط یک سیستم واحد رسیدگی می تواند با.

سرد سرب بازیافت کمپین

هر فروشنده بودجه و تعداد است که آنها مایل به خرج کردن در هر رهبری. هر فروشنده نیز یک پایگاه داده، اغلب پر از سیم های غیرفعال و یا سرد است که در یک نقطه پول شرکت برای به دست آوردن هزینه. که این است که فروشنده خود پایگاه داده یکی از دارایی های underutilized ترین در اختيار قرار گرفته است. به جای غرق شدن کل بودجه خود را به مبارزات هدفمند در سیم های جدید، بازاریابان در عوض احیای و آگهی های سرد در حال حاضر در پایگاه داده خود را بازیافت می توانید سعی کنید.

برای شروع با کمپین احیای سرد سرب، شما می خواهید به جای سیم های آن در لیست و در سرب پرورش کمپین شروع. از آنجا، این منجر به آمادگی فروش با داشتن محتوا “به آنها، تا زمانی که آنها تصمیم به رسیدن به هرزه فروش و دوباره وارد چرخه فروش dripped” پرورش خواهد شد. در این مرحله فروش با منجر بر این اساس پی گیری.

اطلاعات بیشتر در مورد سرب پرورش استراتژی بدانید؟ Webinar ما در کمپین های پرورش قاتل را بررسی کنید.

بررسی سه مبارزات اتوماسیون بیشتر “آسان برنده” در این مقاله و احساس آزاد به ترک برخی از ایده های بیشتر برای شروع مبارزات اتوماسیون در نظر!

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *